torsdag 8. mars 2012

GIVEAWAY

Tenkte og kjøre igang en giveaway.

1. Premien vil være en setedalspute
2. Premien vil være et par babysokker

Begge premiene blir sendt i posten til vinneren så snart vinneren er trukket.

(Dette bildet er lånt)


Poengsystemet fungerer slik:
2p: Følg bloggen (gjøres til høyre i margen)
1p: Kommenter innlegget.
1p: Del dette med venner og link hit (facebook eller blogg)

Så tilsammen er det mulig å få 4 poeng, dess flere poeng - flere vinnersjangser!

Vinneren trekkes om 1 uke og vil da umiddelbart bli kontaktet av meg.

Lykke til!

20 kommentarer:

Rådyrveien sa...

Jeg er med! Dette er spennende...
Følger, deler (på FB) og kommenterer. :)
Mye fint i bloggen din!
Mvh, Hilde

Rådyrveien sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Hei Charlotte :)
Så fin blogg du har.
Jeg vil vinne en sånn pute :)))))
Mvh
Birgit Erkkilä

akarinm sa...

Jeg er med, følger, delt + kommentar :)
Kjempe fine ting i bloggen din.

Mvh
Ann Karin

Renathe sa...

Eg tar tre lodd charlotte!! <3

Marina K Jakobsen sa...

Gratulerer med kvinnedagen, og med en flott blogg, klart vi følger deg. Skal dele også ;) Klem fra Marina :)

Linda sa...

Hei stilig pute og sokker:) Jeg er følger og delt denne på Facebook 4 lodd på meg:)

Lillebea sa...

Så koselig da :) Jeg følger og skriver her nå, så det blir 3 lodd? ;)

Charlotte Toft sa...

Jepp, da har du 3! :-)

Line S. sa...

Jeg er med, 3 lodd
line Strandli@gmail.com

Nina Kristin sa...

Er med jeg også!! Spennende!!
Jeg følger, deler på fb og nå har jeg kommentert. Har forresten vært inne å sett på bloggen din før, kjempefin!:)
Finnskoghuldra Nina

monica sa...

Hei så speinnanes ;O)
Har aldri hørt om detta me giveaways ;O)
Puta va bære rålækker, den hadde passa kjæmpefint i sofaen min ;O)

By the way.....Fin blogg du har, skull ha ønska æ fannt energi tell å start opp me min blogg ijæn.....vi får se etterkvært

Klæm fra Monica

Siren sa...

Æ e me;))
Deler på dette.
Å følg dæ.
Ha ei fin hælg;)

Mvh
Siren

Kari sa...

Hei på deg :)
Følger,deler og kommenterer !!!
Mye fint her :)
Og jeg vil gjerne vinne puten :)
Ønsker deg god helg.
Hilsen Kari :0))

Hanne`s lille hule sa...

Hei.Flott blogg du har:-)Følger og komentar.Ha ei fin helg:-)Hilsen Hanne.

ainaeh sa...

hei, jeg er med. 4 lodd satser jeg på:)deler på fb:)

Charlotte Toft sa...

Takk alle!! :-)

Laila Lykketroll sa...

Hei
Dette vil jeg gjerne være med på :)

Følger og kommentar, skulle vel bli 3 det da.

Fin blogg, og mange fine prosjekter du har ferdigstilt, gleder meg til å se hva du produserer videre!

God strikkeuke :)

Laila

Inger sa...

Æ e me !!!

Inger sa...

Æ e me !!!